Wednesday, August 4, 2010

sesekali bila aku borak pasal dunia luar....

salam,,

ada berita xbaik,,,bangun pagi je,,mata dah bengkak sebelah,,pinggang dah sakit,,penyakit la pulak,,huhu,,,terpaksa pegi training..asalnya tak nak pegi,,terpaksalah katekan,,pergila jugak,,

petang dah pegi check.dr bagi ubat tahan bengkak je,,dgn ubat mkn,,aku pun tak tau kena ape ngn mata aku ni,,isk3..pedih jugak,,janganla kena ketumbik,,tak pasal2 kene cop stalker,,ngendap org mandi,,hahaha,,xnak aku..xde keje kot ngendap org mandi,,dorg pun same je ngn aku luar dan dalam,,ooppsss!

tiket bas raya...dah beli ke belom???haaaaaa.....kwn2 aku yg kelate sume da beli,,termasuklah cik rumet,,die beli tadi,,yg lain beli dgn u..naik bas rmi2 la,,jeles aku,,mna aci,,ini penindasan,,kami org utara pun nak bas u jugak balik kampung,,boleh balik dengan budak-budak u,,sambil beramah-mesra atas bas,,sahur sama-sama,,,ececehhh,,niat da menyerong sikit,,kurang pahala puasa aku nanti,,,cik anis,cik anis..haish!hmm,,aku nak pergi usha la dekat sri putri nanti,,dan nak cakap..minggu ni dah start balik lesen kete..nak renew lesen Lembu tu,,target:dapatkan P sebelum raya!oh yeah!wish me luck....=)

*************************************************************************************
ok,enough dengan remeh-temeh pasal aku,,hari ni aku dengar sikit iklan dekat buletin utama,,pasal bekas ADUN kene tembak dalam kereta die,,sekali dengan seorang wanita..rasanya kena bunuh kot.,,,dahsyat kn dunia sekarang ni?boleh main sedap-sedap+selambe badak je ambik nyawa org,Nauzubillah..tapi kan yang aku baca dekat myMetro ni,,buat aku nak tersengih je,,hehe..

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata siasatan awal polis mendapati terdapat kesan tembakan di kepala kedua-dua mangsa.


"Siasatan juga mendapati tembakan dilepaskan dari bahagian dalam kenderaan yang dinaiki mangsa," katanya melalui
laman facebooknya di sini hari ini.


ketua polis selangor pun ada facebook??hehe..zaman teknologi canggih-manggih kan,,semua pakai mukabuku je sekarang nih,,hehe,,sikit hari lagi,pengisytiharan tarikh puasa dengan raya pun pakai twitter je,,taknak laa..aku nak tengok pakcik yang duduk atas kusyen mahal bunga-bunga tu lagi,,perasan tak?die dah lame kan?rasanya dari aku kecik-kecik lagi,,stail yang sama,gaya baca pun sama,,,kusyen je kadang-kadang tukar,,haha..tapi best,,semangat je tengok pakcik ni,,popular 3 kali setaun...awal puasa,time nak raya puasa,time raya haji..hehe..go pakcik go!

lepastu ade lagi,,sari berita utama,,haha..mcm rtm,berita nasional...ade cite pasal jin urdu..ape tuh?aku pun tak tau..baru baca,,dasyat jugak budak sekolah kena rasuk,,histeria semua,,dekat Desa Petaling..macam-macam la,,dulu kan ade pasal histeria beramai-ramai jugak dekat pahang aku rasa,,kecoh jugak time tu..yang ni pun kecoh,,atau sengaja dikecohkan?hmm,,payah gak tu..kawan aku pernah cakap ade ke benda yang betul dalam paper ni?aku pun tak tau...nak jawab..alih-alih aku jawab section agama okla kot,,section lain aku tak pasti,,hehe..

okla,,malas dah baca citer kat paper,,nanti korang sambung la baca sendiri..hehe..aku sakit mata..tata!nite....

p/s: tajuk aku tu ntah pape kn?merepek,,hahaha..abaikan pleaseee!

3 comments:

AziF_RuNtC said...

hahahaha..aku pun dah berjangkit dgn hg ni...mata aku pun dah sakit..huhuhuhu...nanti kita pi beli tiket balik kampung yer..hehehehe

Cik Anis said...

alaa..mata ang tu..sakit pn da lega dh,,mata aku ni xketahuan hala gi,,okess..

AziF_RuNtC said...

heheheh...duet dah masuk..boleh beli tiket