Wednesday, July 14, 2010

letak untitled boleh??

salam,,

semalam mood aku tak brape baik..hari ni da ok sket..tp..akhirnya prob aku da settle sket...rahsia yg cuba disembunyikn oleh seseorang dah berjaya aku korek...org tu sendiri yang bagitau aku...br lapang dada, tenang hati,lepas segala beban yang ada...ringan kepala aku rasa..ramalanku benar belaka..hehe..bak kata kumpulan umbrella...=)

utk awak,terima kasih jdik kawan sy selama sebulan ni...bukanla saya xnk kwn lagi..tp sy ada sebab sy...dan awk pn tau sbb ape kn...so, sampai sini sajela ye...jaga diri baik2...huhu..masa 2 sy bengong2..tersilap langkah...mntak maaf..jgn kecewa2..forgetting me is a must to u!

hmm,,dah2,,sesi luahan perasaan da berakhir...aku tengok lame2...tp xtau nk tulis ape..baru teringat psl prob smlm,,tu yg ingat nk tulisla..dah xde bende nk buat kn,,hmmmm...


esok nk g kl..petang kul 5.30 nek bas kt cp..lusa balik,,jd xon9 dan xfb..dan xberblog juga...2 hari...sambil2 tu nak pegi release tension jugak,,,moga2 lebih relaks lepas balik sini...

semoga aku selamat pergi dan kembali..ade simposium ngn pro-canselor U..kne g dgr..wakil fac..sbb xde org len yg nk pegi..wuwuwuwu..leh plak jd galang ganti..seb bek aku yg baik lagi comey lote ni nk g jalan2...so,,join jela...hehehe..

emm,papepn...chow dulu..papaiii...(",)


p/s: aku ade g desaru minggu2 lepas...muke burn gile,,smpi itam..huhu..sedey..xpe,,nti aku story psl desaru ye..hehe

p/s 2:haha,,tajuk entry xde kaitan pn ngn citenya.,,sbb aku xtau nk letak tajuk ape..

No comments: