Wednesday, July 21, 2010

offline~~

salam,,,


malam ni aku nk bertolak balik ke tanah air a.k.a kampung halaman..jadi..tak kan ada sebarang new post dari aku buat beberapa hari...nak melangkah sejenak ke alam yang tenang lagi menenangkan...lama nya tak balik..rinduuuuuuu!!!
paling penting dah pesan dekat mem besar,,nak ikan keli bakar!yeay!


tengok2!sedap kan..tapi aku bakar lagi sedap..nak rasa?meh kampung aku..
source pic:hazila.blogspot.com

sampai lab hari ni,,ada sesi kemas2 lab la pulak,,susun atur barang dalam lab..lepas tu aku prepare pasal nak pergi FRIM minggu depan,,settle semua..chow..tapi...dalam nk chow tu pun,,sempat lagi Puan N mintak report pergi seminar IAIS hari tu..adehh...next week la sy bagi ye puan..hehe..malasla nk menulis (ceh!tulis blog rajin pulak)..bukan apa..sebab kalau report official..kena karang ayat dgn bahasa berbunga2..kt blog..aku tak payah pki ayat bunga2,wangi2 semua..taip suka hati jer..kannn....

tgk tu..asalnya nak tulis pasal nak offline 3,4 hari..pergi merepek ke lain pulak..anis..anis...apolaaa...

ok,,tatatititutu....

tp kan,,,mungkin,aku cakap mungkin aku akan update gak dalam masa cuti..kalau internet ok laa...hik3..

No comments: