Tuesday, June 15, 2010

sedih+emo=STRESS!


salam!!

hmm..banyak benda jadi dgn aku 2,3 hari ni...dan aku sgtla stress,tgk je la gmba kt atas tu....especially hari ni...agak sedih+tension+blur=emosi jadi xstabil....tapi ikut gmbar atas tu..telinga aku xdela smpi tahap keluar asap lagi..hehe..

entahlaa..2,3 hari ni..aku mcm asyik teringat kisah-kisah lama antara aku dan dia..hmm.....emosi pun jadi xstabil..kepala menjadi ngokngek..dan asyik nk nangis jee...hoi!benci la perasaan camni...camne nk hilangkan nih??huh!

weekend??hehe..cerita macam best..aku g funfair kt Teluk Danga (wah!ade lagi ke org pggil sebegitu??selalu semua dah pronounce ikut english)..dgn mimi+kak sya...

plan asal mau pergi tesco bukit indah je..tiba-tiba kak sya ajak pergi Teluk Danga..aku dengan hepinyer follow saja..pergi main2..jalan2..usha org tgk world cup...makan..time tu..ade sorg encik bangla/india..err..xkompem kerakyatan dan bangsanya..bersama ularnya..die ckp aku susah hati..ular die blh sense..adoi!!!gedebuk aku rasa time tu...hey!nampak ke aku susah hati...tension la..smpi ular pn boleh sense..warghhh!!!emosi mcm da terganggu..

pastu..part plg best..dr Teluk Danga..gerak ke pantai!!kul 2 pagi...main air laut..ditemani encik2 moto yang bersidai di tembok..tp,,xkene kaco..Alhamdulillah,lega..oh laut..aku suka sgt pegi situ...blh lepaskn semua perasaan..sedih aku pn berkurangan..merepek2 iaitu pergi tinjau2 cafe betty benafe, the zone, jb central,tempat mak nyah buat overtime(hehe..1st taim aku dpt tengok yg real!!, tp dr jauh..sayup2 mata memandang...kat mana??kat johor laa..)...then,balik kul 3 pagi...masuk bilik,rumet2 ku sudah ketiduran time tu...zzzzzz....

hari biasa???keja mcm biasa...lab..lab dan lab...arghh....faktor penyumbang ke arah stress...
dan org2 yg baru dikenali..aishh...sedih jgk..

perlukah membandingkan aku dgn org lain??membuatkan aku rasa rendah diri...
aku tau..aku bukan baik,bukan lawa,bukan seorang yang memahami,bukan lemah-lembut,bukan ayu-gemalai,bukan segala2 laa...dan aku juga bukan superstar,kaya dan terkenal..(err,,part bukan superstar..aku reka..teringat lagu project pop)..tapi perlukah semua tu?

aku lain..die lain...bile ko ckp psl die..ko mcm bandingkan aku dgn dia..aku akan rasa sgt2 rendah diri tau??

susah laa..camni..malas pk+malas nak membebel..aku STRESS!!!titik noktah!




dah..nak tido..nite!

p/s:utk cik fat..ex-rumet tersyg...hepi belated besday(14/6)..thanks for everything...semoga awk hepi2 slaloo ye..

p/s 2:gmbo amik dr en google image saja...^^

No comments: