Saturday, June 5, 2010

cerita 3 malam

hmm...2,3 mlm ni aku asyik berjalan jer...maksud aku keluar malam la..hehe..
sebab ade kak sya...jadi die slalu ajak gi lepak2..macam gi makan nasi ayam penyet dekat jj, pastu jalan2 lagi..hoho..
rabu mlm aritu aku gi tgk midnight muvie..Prince of Persia..walhal aku da tgk dh kt bilik..layan jelaa dah xde movie lain la yg best...
sebelum tu...tgh tggu muvie..jalan2 dekat Jalan Segget..tgk org jual brg2 bundle..baju, kasut,beg..jalan punya jalan..dapatla kak sya perfume sebotol..ok gak la harga die..nanti nk gi lagi laa, aku pulak mau shopping..;)

mlm esok gi mkn tempat same lepas antar mekni balik...then..gi danga bay..kak sya n mimi men game cam kt fun fair tuh..aku xnk..gayat..hahaha..gelakkn dorg dari bawah je
pastu cuci mata+lepak dekat marrybrown..aku kompius giler..apesal org tgk kitorg..bkn xpki baju pon...pdhal ade je yg lg seksi..xde plak org pandang...tension betol!!

sebab INI AKAN MEMBUATKAN AKU PANDANG DRI SENDRI UTK TENGOK ADA YANG XKENA KE PADA AKU??

stressed la camni!!!

dalam dok jalan2 tu..perasan gak byk kete2 yg parking pot jauh2..haha..da tau dahhh...
msti type2 couple yg buat camni...leh plak jd isu malam ini...kami pun borak2 pasal nie..knape nk parking jauh2..kan ke nanti org lagi curiga..adehh...siap ade satu kete tu kne tahan ngn bapak polisi..hahaha...rasekan!

mula2 ingt nk gak suruh kak sya..gi parking sebelah kereta dorg pastu tgk je muvie free..agak2 dorg bengang ke x??=D

letih gilerla kuar jalan 2,3 hari nie..dahla siang kne pegi menghabiskan keje2 dekat lab (macam byk je..padahal dasar pemalas tahap gaban!!)..adehhh..balik lambat..pastu mlm kuar...balik terbongkang ats katil masing2..hahaha..

nasib baik..malam ni keluar beli burger je..boleh relaks!!oh yeah!!
jadi..aku nak relaks sambil tgk jozan dalam Chapalrela...

p/s:post yg pnjg..sbb aku kumpul 3 hari..mesti letih nak baca..lantakla...macam ada yang baca jer..haha...

No comments: