Monday, June 21, 2010

lamanya xupdate...huhu

Salam…

Lama betul rasanya aku tak update blog…2,3 hari la kot..entah,,rasa mcm malas..ingt nk update…

Emm,,selalu aku ade bende nak cakap..tapi hari nie mcm takde mood..smlm keluar mlm dgn kak sya lagi..dan mimi..tapi ada tambahan…ada cik rumet aku aka cik fizah jugak..aku ajak dia keluar jugak..sebab nanti bosan..kesian lak…die duk sorang2 dlm bilik…sorg lg cik rumet akak memey takde,,gi teman encik pkwe die interbiu…adehhh…gi interbiu pn ko nk bwk awek ke?agak tak paham la jugak di situ…aku cuba utk tak gelak depan memey…sori memey!hehe…

Pegi mane lagi kalau bukan DANGA BAY!!!haha…teman kak sya n mimi men game situ,,kali nie diorg men menatang ape tah..yang pusing2 tuu..aku lupe dah name die..tp aku ngn fizah tgk je…xnk bazirkan duit 10 ringgit utk game itu..aku tgh simpan utk Black Hole Odyssey..hehe…pastu lepak2 dgn aliff…encik pakwe kak sya..die cam biase laa…sempat ngusik aku mntk num phone mamat yg bawak train keliling danga bay tu…wat malu jeee…adehhh..tapi pape pn..layankan je dak aliff nih…

Aritu aku ade baca blog amirul psl cite yang xpenah ditayangkan kat Malaysia…then, aku cari satu movie nama Bukak Api..dpt2 terus download..(kaki download la katekan),,tgk je laa…dgn fizah..haha..tau dh knape diharamkan..tetttt!!nak tau, cari sendiri…hahaha..(gelak jahat)

Next stop, tepi pantai..amik gamba2..well,,photo maniac kott…background Singapore mlm2…cantik siottt!!balik kul 2 lebih…tgk movie…alih-alih kul 6 baru tido…

************************************************************************************

Hidung org bandar???

Hari nie,,,U aku dah menunjukkan tanda2 kehadiran homo sapiens lain..mcm jemu dan bosan pulak..sbb da terbiase takde org kn?huhu..aku pegi beli air dekat ummi corner…tibe2 hidung gatal tanda resdung..aish…bau belacan je da gatal2..masalah ni..benci laaa….mimi ckp aku hidung org bandar..

Mimi:hidung org Bandar…

Aku:hah?ape tu?xphm…(aku mmg seorg yg blur)

Mimi:mcm adik sy…durian pn die ckp busuk,,sume org dlm family mkn durian,die sorg je x…

Aku:eh..sy resdung laaa….hidung je Bandar..anggota badan lain masih kekampungan tau!

Tibe-tibe mimi..

Mimi:aiitttt…ye ke??

Aku:hehehe….

Knape??xleh ckp…mebi sbb ade gak yg lain tu xkampung sgt…lupe daratan kah??

BELUM!!

entry ni habis sini dulu..mlm nie ade mission..nanti aku story..babai...

No comments: