Sunday, July 8, 2012

Pesta Buku Selangor

Assalamualaikum,


Hari ni aku habiskan masa di hujung minggu dengan memasak dan pergi Pesta Buku Selangor dekat SACC, Shah Alam.Jauh kot dari Setapak nak pergi Shah Alam,,,tapi kerana ingin membalas dendam sebab beli sikit je buku masa Pesta Buku Antarabangsa PWTC aritu,aku pergi jugak..hehehe..hasilnya?dapatla ini...

sikit je kan??dlm RM60++ jugak habisss...
Buku Muhammad Al-Fatih tu yang penting..aku tak dapat beli masa kat PWTC,cari kat sini takde version yang aku nak..dan dorang dah tak cetak yang baru..so,salesman tu suruh aku pegi cari dekat tempat lain..usha punya usha,,dapat yang ni...alhamdulillah, tercapai jugak hajat nak baca kisah Muhammad Al-Fatih,penakluk Constantinople ni..ada movie pasal beliau,,Fateh 1453 tapi sayang tak ditayang di Malaysia..Next on list,novel...dan aku dapat novel Panggil Aku Dahlia karya Noor Suraya,my fav author dengan harga murah,less 30%..murah2..macam beli preloved nye novel..pastu buku Men Are From Mars and Women Are From Venus..baru nak start baca,,dapat sambutan katenya..buku resepi wajib beli..kihkih..kan nak praktis/asah bakat...aku beli Masakan Ikan Sungai sebab en cendawan suka mancing,,jadi dah ada resepi,bulihla masak ikan yang die dapat tuu...especially patin gulai tempoyak..slurppp..dah penat tulis,jom jamu mata dengan masakan hari ni..

 
gmbar out of focus..sambal ikan bilis dan petai...hehehe...
ok,bye for now..have a nice weekdays everyone...

p/s:monday blues again....arghh!

No comments: