Friday, May 25, 2012

umur makin meningkat,bila nak kahwin?


amik dr google..cantik pulak tu!!


umur aku dah 25 tahun,tua ke tak?kalau ditengok pada senarai kawan aku dekat FB, kebanyakannya sudah beranak-pinak ataupun menghampiri gerbang perkahwinan..cewahh,,ayat,,haha..aku pulak,menghampiri gerbang apa?gerbang kerjaya la..kalau umur-umur macam aku ni,soalan bila nak kahwin selalu orang tanya..bosanla jugak nak menjawabnya,,selalunya balik kampung,memang soalan feveret makcik-makciklaa..selalu aku senyum je..biar je soalan diorang tak berjawab..hehehe..buat dunno..kuangkuangkuang..


sebenarnya mak aku pun pernah tanya..aku jawab je entah..dulu plan aku nak kahwin umur 25,tahun ni la kan?plan tarikh cantik punya,10.11.12..tapi tengok gaya,,macam tak kesampaian je..takpela,,kumpul duit, pastu baru kahwin.kita ubah target,kahwin tahun depan pulaklah..up sikit had umur..hehe..

jadi,apa motif aku tulis entry ni?uwaaaa..musim cuti sekolah dah tiba,ramai member kahwin..saya jeles laa..huhu..takpe,mari berusaha kumpul duit, dan kahwin cepat..

eh,lupa,kursus kahwin pun kena pergi jugak kan?
 aku belum nak kahwin,tak payah eksaited sangat la..


yang nak kahwin,selamat pengantin baru..semoga majlis berjalan lancar,
yang nak tunang tu,saya kecik hati dengan anda...huhu..
yang bujang-bujang,jom kerja kuat!hehe...

cc to:en cendawan :)


papai!



No comments: