Friday, May 11, 2012

kerja baru

salam..

dah lame sangat tak berblogging..rasa rindu pulak..jadi singgah la jenguk-jenguk kejap.apa kabo kawan2 blog?sehat kot kn..klu tak sihat,silala rajinkan diri gi jumpe doc...

aku sekarang dh dapat keje baru..dah tak keje dekat Taska dah..sob sob sob...sedey tinggal anak-anak tersayang..rindu gelak tangis dorg...oh anak2 ticer,apa kabar korg ye?mintak2 sihat je..ticer rindu sangat korang..now,back to research..my actual job.aku sekarang adalah sebagai penolong penyelidik dkt Fakulti Perubatan di sebuah U area KL..bos aku doc,,real doc,bukan dr yg PhD tu..a surgeon..so, rutin harian aku mostly kt ofis je..kecuali ade hari aku akan masuk dewan bedah (OT) utk amik gambar masa operation,dan g klinik utk dapatkan info psl research kitorg..jadi,aku kena bergaul dengan para2 doktor dan nurse..setakat ni aku br kenal sikit,baru lg kn keje..hehehe..nti kenal la byk2..ada doc yg mesra,baik..ada yg kerek sikit,ada yg garang..uhuk2...mostly semua baik..lemah-lembut je dgn patients..kadang-kadang patient tny awk ni doc jugak ke?hehehe..sengih je,pastu ckp tak la makcik, saya pembantu doc..tak baik tipu tau!hehe..nampak macam ada gaya doc ke?wahhhhhhhhhh.....kembang idung sayeee..hik3..letih jugak keje ni..sebab aku duduk setapak,amatla jauh nak pegi tpt keje..huhu..kne naik tren pastu naik bas pulak..exercise pagi dan petang,bina muscle..balik rumah terus dummm....baring..tido je..k la,aku kena buat keje pulak..takleh main tenet je.bos marah nnti..

memandangkan esok cuti,aku ucapkan selamat berhari minggu..yippee!


No comments: