Friday, October 22, 2010

takde pape

huish..lame bebenor sakitnye...seminggu..akhirnya aku pulih,yes!yes!silap2..patutnya alhamdulillah..hehe..terover excited...

sepeninggalan aku ni..ade sape2 yg lain sakit?xde?baguih!

td tgh baring2..hantar msg dekat kwn lama "cikgu"..lama xberbual..last time die kol sebulan lepas..time aku sibuk2 usha shawl kt pesta konvo..sebok je nk ganggu ketenteraman aku masa tu,,xbest lgsg..haha..sian ko.,aku xlayan sgt..padan muka..

hari ni hantar msg "salam,btpe?"
die reply "wkslm.jap eh.nak solat."
org nk solat..xpe..bg peluang..
...
....
.....
trutt!trutt! (eee...ringtone lame..aku pki bunyi ring2 jer)hehe

lame jugak la kami sembang...die da lame xkol..cikgu bizi memanjang,katanya sibuk bebudak dh nk exam akhir tahun,,padehal duk utan pahang tu je,,dhla xon9..jnji mau dtg konvo utm..cess..aku menanti utk paw beliau tp xdiberi peluang pulak,,,adehh..kami cerita-ceriti macam2..best jugak,,dgn die aku sembang merepek2 pn boleh..tp km bestfren jer..haha..no skandal2 ok,,cuma td aku suka ngarut2...kadang2 gurauan aku berbaur semacam jer,,tp kami maintain je..no feeling2..td, tgh koling2,asyik putus2 je,die ckp sbb fon die rosak,,jd die nk beli baru..

cikgu:fon aku rosakla...
aku:belila baru..ko kn ade byk duit..hehe
cikgu:tu la..member2 aku suh beli iphone la macam2 la..
aku:eleh,,ko g beli yg murah2 je..iphone mahal2 btpe..ko bkn ade awek pn!!hahaha!!
cikgu:hahahahahahaha!!ko mengata aku xingat eh!
aku:ye la,,tp betul ape..haha!
cikgu:ala..tp aku boleh je nak beli..aku ade je duit..
aku:cehh...nak belagak kaya!benci aku!
cikgu:gelak lagi..dan lagi..

(byk gelak kan?)

kisah cikgu yang skandal ade sorg,awek belum ada lg...tp aku suke ngusik beliau dgn status xde awek die tuu...katanya belum sedia..ceh!propa je tuuuu!!

cikgu..lame xborak ngn ko..aritu dh ko merajuk ngn aku..haha..seb baik dh ok..bile mau dtg johor ni?nak habiskn duit ko...cepat sebelum aku fly from negeri darul ta'zim ni...^^



rasa mcm susah nk jd diri sendri dlm blog ni
xtau knape..mungkin terbawa2 dgn cara lain..mungkin byk pengaruh luar membatasi..
nak cubalah lepas ni!
oh diri,,tunjukkanla dirimu..



No comments: