Tuesday, April 5, 2011

women can be violent sometimes

salam..



isnin aritu ak ade interbiu..walk-in kt cimb,jln raja laut..sebelah sogo tuh..interbiunye start kul 9 pagi..jadi kul 8 aku dah nek tren dari s.alam,sek 19..menuju ke bank negara.masa dkt situ pun dah berebut gile..aku punya la ingat dah lepas working hours so takde ramai orang dh...upanya..mak aihh...patutla org tension nek tren pagi2..smpi subang jaya..makin rmi naik...aku dah tersepit time tu..nak ckp mcm lempeng pn boleh dah..bayangkan dihimpit dengan makcik yang aku rasa berat die dalam 60kg lebih..dengan masyarakat yang 1 malaysia nye..(paham la ye) klu ckp,nti jadik racist lak..hehe

smpi kt kl sentral,baru la lapang sikit..semua sardin2 dah keluar dari tinnyaa..hehehe..tinggal aku ngn beberapa orang je..ngn sorang aci india ni..berpeluh2 die..aku pun tegur.

aku:(sengih2)...lepas nie tak payah exercise dah..nek tren tiap2 pagi pn dah cukup..dah boleh keluar peluh dah.

aci:betul2..(sambil kipas badan die dgn selendang punjabi die tu).

balik pada tajuk,apa yang aku nak cakap sebenarnya..walaupun coach tu utk wanita..tapi bila time nak cepat.semua jadi selfish..bertolak-tolak,dengan yang menengkingnya,tak rupa pempuan dah.huhu...tapi kan, lebih baik bertolak2 sesame pempuan dari bertolak2 campur laki pempuan..yang sedapnye laki,yang teruknya kite..hari-hari kne harass..mau sakit jiwo gitu..

sampai je stesen bank negara,gerak,terus naik menara bumiputra-commerce..level 18.interbiu session.hmm,,yang tu better not tell la..i did bad actually..en cendawan cakap..takpe,bkn ade satu keje je kt malaysia ni.isi je lagi borang banyak2.tenkiu en cendawan.


huhu..tp still nak nangess..





p/s:pic taken from google images..credit to the its owner.for who you are.



2 comments:

zulhusnie mahadi said...

en. cendawan?
yg buat filem 4 juta tu ke ^_^?

xpe3,
betul ckp dia,
bunga bukan sekuntum,
kumbang bukan seekor,
keje konfem mustahil 1je.

so,
jgn putus asa.
gudluck ea..!!

Cik Anis said...

zul:

oh tidakk!!kejam...bukan pkcik itula..ni encik sy yg buat bisnes cendawan..

a'ah,,thanks..arini dh dpt gud news plak..