Showing posts with label PENGUMUMAN. Show all posts
Showing posts with label PENGUMUMAN. Show all posts

Friday, December 24, 2010

bye2 utm

salam,...




lame gile aku offline blogging...sibuk menyiapkan tesis aku...kemas brg and so on..minggu yang meletihkan..tp sempat pegi jalan-jalan dengan family lagi tu..hoho..best!

tesis oh tesis!dah siap pun..akhirnya sempurna...

kalau ikut jam aku tulis entry ni,lagi beberapa jam je aku akan meninggalkan bumi johor ni..dah nak balik dan taktau bila nk datang balik...konvo kot..lama lagi tu...insyaALLAH mei 2011..hiks..


rasa sayu pun ada,sebab aku dah 4 taun duduk johor..selok-belok johor ni tau la jugak sikit-sikit...sob sob sob..tinggal member2 yang kenal sejak degree lagi,rasa macam tak kan datang sini dah..pelik-pelik la aku ni..
duduk utm ni,banyak betul dugaan,kenangan manis,pahit..dengan sesetengah orang yang memang buat aku kuciwa sampai taknak datang sini dah..plus aku first time bercinta kat sini jugak..hahaha...fail plak tu!not best betol..tapi experience..so,kena alami baru tau..


malas nak sembang panjang-panjang sini...tapi i'll missed this place n johor also...nice place tapi kos sara hidup?mak aiii....tinggi lagi dari kl...oh..sekarang misi utama,nak cari kerja..hoho..mintak2 murah la rezeki pas dapat master ni..nak jadi lecturer ke??ermm,,,,,pikir lame dulu.wish me luck okeyy..


tata!


p/s:sy akan merindui korang-korang semua...jaga diri okeh!


yang teristimewa,


Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini Detakkan Jantungmu



kepala orang takleh tunjuk..tunjuk kepala lutut saja,,,hahaha

Sunday, November 14, 2010

kini bersiaran secara langsung dari PERLIS

salam,,


korang sehat?cik anis sehat jugak,,lama xupdate sebab ape?tgk tajuk..haa..balik kampung..ni pun curi2 masa kejap je online..cik anis balik hari khamis mlm aritu..ke kampung halaman yang sedang dilanda kebanjiran...baru plan2 nk main air banjir..adehhh..suma dah ok,rakyat jelata pun da mula keluar mencari rezeki balik..alhamdulillah..rumah pun ok..still ada kat situ,tak hanyut lagi..hehehe..tapi,melepas la nak menangkap ikan dekat umah,main air sawah..huhu..tapi syukur jugak..semua selamat.

cik anis balik terkejar2...patutnye nk kne submit final draft utk examiner..tapi macam2 bende gile jadi...balik pun macam pelarian,,haha..nasib baik kak sya n cik mimi tolong..sangat2 la berterima kasih,,,sayang korang la..huhu..puan una pun terharu sangat2..pasal draf tu,,memang agak xbetul sangat..xtaula examiner nak bagi markah ape..risau je xdpt grad..padehal dah viva...cedey2..

sepanjang minggu ni xde update kot dari cik anis..sebab nak ber'hiatus' di rumah..emm,,nanti da kembali ke bumi johorean tu,,cik anis blogwalking blog korang2 semua eh...papaiiii....^.^

Tuesday, October 19, 2010

..currently on medication...

rasenye cam da berminggu kot xngadap blog aku ni,,haha,,kesian die,,ape nk buat,,keje aku dekat lab berlambak2..pegi kul 10pg,balik kul 6ptg, kul 8 mlm pegi balik,balik kul 6pgi...rutin yg amat2 la memenatkan,,nk ngadap blog pn cam nk xnk je...katil memanggil2,,baju xberlipat,bersepah sana-sini..gilek la,,what a crazy week i had last time,,and more to go..huhu...

last weekend, cadangnya mau lari dr belenggu lab dan kerja2 yg ada..n menjadi peneman kehormat k sya dgn cik mimi dan cik fizah...we made a trip to malacca!tp skang xde energy nk cite psl melaka..later k..haha..quite a nice trip..

ok!proceed,,seperti tajuk di atas,huhu..sang penulis sdg mendapat rawatan utk gastrik,,mak aii..ni first time aku kne..actually time pegi melaka dah angin2 bdn,,tp aku ingt biase2 je,,ahad sakit2,,isnin mmg bdn dah terbongkok2..xleh berjln.,,even sakit,still pegi lab ok..ish2,,devoted sungguh aku dgn lab tu...last2..mmbe ckp probably gastrik..so..ajak memey pegi pusat kesihatan...confirm GASTRIK..ikutkn kata dr,aku mebi kne gastrik sbb stress..aku pikir2 mungkin sbb aku terlampau sibuk dgn lab,,xambil kesah psl kesihatan aku,,,dptla ubat 2,3 jenis..so,skang tgh on medication la...jadi..sorila,,xde cite dr aku buat masa ni...ala..cite aku bkn best pn,,haha..(ayat nk sedapkan ati..)

ok la..nak rehat2..doakan aku cepat sembuh eh..papaiii...